Centrum osobní asistence

„Osobní asistent je pro nemocného člověka pomocnou rukou anebo třeba jen oázou klidu a pochopení."

Kontaktní osoba pro podání informací o službě a podání žádosti o poskytnut íslužby

COA

Dokumenty ke stažení

  • Žádost o poskytnutí terénní služby zde.
  • Příloha k žádosti zde.
  • Informovaný souhlas GDPR zde.

 

Kontakt

  • Adresa: Moravní nábřeží 81, 686 01 Uherské Hradiště - Rybárny
  • Telefon:  734 644 225 , 572 151 454

 

Provozní doba

  • Osobní asistence je poskytována celodenně, tedy 7 dní v týdnu, včetně víkendů a svátků, dle personálních a provozních možností Centra osobní asistence a to i ve večerních hodinách.
  • Kancelář: pondělí - pátek              8.00 - 16.30  hod.

Informace o službě

  • Kapacita: 5
  • Forma služby: terénní sociální služba
  • Vznik střediska: 17. 12. 2007
  • Registrační číslo: 7610554

Poslání

Naším posláním je jakékoliv osobě se sníženou soběstačností pomoci se začlenit s maximálně možnou a osobně chtěnou měrou zpět do společnosti a pomoci klientovi setrvat ve svém domácím prostředí.

Osobní asistent pomáhá klientovi prožít život tak kvalitně, jak je to jen možné a pomáhá klientovi překonávat jeho omezení, a tím zvyšovat kvalitu jeho života.

 

Cílová skupina

kterým poskytujeme osobní asistenci, jsou osoby ve věkovémrozmezí:

  • Mladí dospělí (19  - 26 let)
  • Dospělí (27 – 64 let)
  • Mladší senioři (65 – 80 let)
  • Starší senioři (nad 80 let)

Podmínkou je vůle klienta a jeho rodiny dosahovat s pomocí osobního asistenta cílů, které by byly bez osobní asistence nemyslitelné nebo jen těžko proveditelné.

 

Službu sociální péče – osobní asistence NEZAJIŠŤUJEME zájemcům, kteří jsou úplně imobilní bez možnosti projevení své vůle, anebo trpí úplným zrakovým, nebo úplným sluchovým postižením.

Principy služby

  • žít v přirozeném sociálním prostředí s rodinou, přáteli
  • naplňovat smysluplně svůj život činnostmi, které by dělal sám, kdyby mohl
  • udržovat kontakt se společenským prostředím.

 

Zásady služby

  • podporujeme soběstačnost
  • dodržujeme individuální přístup ke klientovi
  • zachováváme práva a důstojnost klienta
  • respektujeme rozhodnutí (volbu) klienta
  • dodržujeme etické principy jednání
  • zvyšujeme a udržujeme kvalitu služby
  • podporujeme nezávislost a sociální začleňování klientů

Nabízené základní činnosti služby

  1. a) pomoc při zvládání běžných úkonů péče o vlastní osobu
  2. b) pomoc při osobní hygieně
  3. c) pomoc při zajištění stravy
  4. d) pomoc při zajištění chodu domácnosti
  5. e) výchovné, vzdělávací a aktivizační činnosti
  6. f) pomoc se společenským kontaktem – zprostředkování kontaktu se společenským prostředím
  7. g) pomoc při uplatňování práv, oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí

 

Osobní asistenci poskytujeme v místě pobytu klienta celodenně, ale i při pobytu mimo místo pobytu klienta jako např. doprovod do kulturního a vzdělávacího zařízení, při cestování, při doprovodu k lékaři, na úřady, za nákupy aj. na území Uherskohradišťska, v dojezdové vzdálenosti do 45 minut od sídla COA, případně dle možností a personální kapacity v přilehlých oblastech.

 

Rozhodující je volba klienta, jeho přání a cíle, v úzké spolupráci s jeho rodinou a možnostmi COA.

 

 

 

zlk_mpsv_uh