Denní centrum svaté Ludmily

logo Ludmily

Motto:  „Není důležité, co člověk ví, totéž ví i slovník. Jde o to, jaký je ten člověk.“

Podporují nás

Logo Zlínského kraje nové      UH znacka_zakladni_B_CMYK-pozitiv   logo-ub_rastr-barva-rgb-maly

Partnerem je :

logo_staré_město

Kontakt:

  • Adresa:Velehradská tř. 247, 686 01 Uherské Hradiště                                             
  • Telefon:572 540 592, 734 510 397       
  • E-mail:lenka.sevcikova@uhradiste.charita.cz
  • Vedoucí zařízení:Mgr. Lenka Ševčíková, 734 864 570                                       

Provozní doba:

  • Pondělí – Pátek   7:30h – 14:00h

Informace o službě:

  • Kapacita:16 klientů
  • Forma služby:ambulantní
  • Vznik střediska:1998
  • Registrační číslo:1963715

Bezbariérovost: jsme bezbariérové zařízení                 

Poslání:

Denní centrum sv. Ludmily v Uherském Hradišti nabízí dospělým lidem s mentálním a kombinovaným postižením z Uherského Hradiště a blízkého okolí individuální pomoc a podporu soběstačnosti při začleňování se do běžného života. Integrací se snažíme co nejvíce zabránit jejich sociální izolaci a vyloučení ze společnosti. Uživatelům služby umožňujeme také smysluplné využití jejich jinak volného času.

Cílová skupina:

  • Osoby s mentálním postižením (osoby s lehkým až středně těžkým mentálním postižením, osoby se získaným poškozením mozku)
  • Osoby s kombinovaným postižením (osoby s mentálním a tělesným postižením, osoby s mentálním a sluchovým postižením, osoby s mentálním a zrakovým postižením)

Věková struktura uživatelů služeb:

mladí dospělí (18 – 26 let)

dospělí (27 – 64 let)

mladší senioři (65 - 70 let)

Zásady služby:

  • respekt
  • aktivita a kreativita
  • individualita
  • podpora sebedůvěry
  • diskrétnost

Cíle služby:

Umožnit uživatelům kontakt s přirozeným prostředím, získat  nové sociální dovednosti, dosáhnout co největší samostatnosti  a co nejvyšší úrovně začlenění se do společnosti.

Základní činnosti služby:

  • Pomoc při osobní hygieně nebo poskytnutí podmínek pro osobní hygienu
  • Poskytnutí stravy nebo pomoc při zajištění stravy
  • Výchovně-vzdělávací a aktivizační programy
  • Zprostředkování kontaktu se společenským prostředím
  • Sociálně-terapeutická činnost
  • Pomoc při uplatňování práv, oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí

Podmínky (dokumenty) nutné k přijetí nového klienta:   

Osoba spadá do cílové skupiny zařízení a odevzdá řádně vyplněnou Žádost o poskytování sociální služby

 

Dokumenty ke stažení:

  • Žádost o poskytnutí sociální služby zde.
  • Ceník zde.
  • Pravidla zde.